Mitto is natively integrated into the Oracle Responsys SMS system. If you use Oracle Responsys, choose Mitto from the available providers and start using our sophisticated routing system, worldwide monitoring, direct and exclusive connections to mobile operators.
We have specialized support and routing for each message type you can have. Whether it’s transactional, promotional or priority, we are here to help. With Mitto’s platform you can create SMS campaigns, define keywords and invalid keyword responses, use 2-way SMS messaging, templates and SMS recency attributes. Click here for more information about our integration.
Craft WhatsApp Business messages directly from Oracle Responsys using Mitto’s integration. Easily communicate with contacts and improve customer engagement using one-way messaging for your transactional and promotional messages. Reach over 2 billion users in more than 190 countries worldwide. Click here for more info about this integration.
Oracle Responsys allows marketing organizations to manage and orchestrate all interactions with customers across email, mobile, social, display, and the web through a single platform. Empower your marketing teams with the tools to deliver relevant, engaging experiences that customers demand across all devices, channels, and lifecycles.
Karen Smith
Service Delivery Manager - 15below
“La gestione degli account di Mitto è eccezionale. Sono reattivi, incredibilmente disponibili, sempre disposti ad ascoltare e migliorare e anche molto competitivi nei prezzi. Mitto è un ottimo fornitore con cui ci piace lavorare”.
Wayne Tang
Senior Project Manager, JOYY Inc.
“Il nostro account team Mitto è stato eccezionale. Hanno fornito un servizio altamente professionale con atteggiamenti entusiasti. Lavorare con queste persone ha approfondito la nostra comprensione del settore degli SMS”.
Sumedha Aurora
Head of Products - Bayt
“È stato un piacere lavorare con il team Mitto. Sono molto proattivi nel comprendere i nostri problemi e nel fornire soluzioni a prezzi competitivi. Siamo rimasti colpiti da quanto sia facile lavorare con loro.”
Nikola Guberinic
Digital Partner, Roche
“Il servizio clienti di Mitto è impeccabile e sono aperti ad aggiornare la propria piattaforma in base al feedback degli utenti. La piattaforma Conversazioni è così facile da usare. Rende le nostre comunicazioni molto professionali per gli utenti finali!”
George Savev
Head of Dev Ops and IT Monitoring - iCard
“Il servizio più stabile che abbiamo mai utilizzato, Mitto è un fornitore eccellente.”
INFORMAZIONI AZIENDALI
Mitto Italia Srl
Largo Francesco Richini 2/A 20122 Milano
Numero REA MI – 2760999
C.F. e P.IVA 14097170964
PEC mittoitalia@legalmail.it
INFORMAZIONI SUL SERVIZIO
SOLUZIONI
Headquarters
Bahnhofstrasse 21, 6300 Zug, Switzerland
© 2024 Mitto – Tutti i diritti riservati Cookie Policy. Privacy Policy. Legal.
INFORMAZIONI AZIENDALI
Mitto Italia Srl
Largo Francesco Richini 2/A 20122 Milano
Numero REA MI – 2760999
C.F. e P.IVA 14097170964
PEC mittoitalia@legalmail.it
INFORMAZIONI SUL SERVIZIO
Headquarters
Bahnhofstrasse 21, 6300 Zug, Switzerland
© 2023 Mitto – All Rights Reserved.