Mitto’s robust omnichannel communication solutions are available through a connector on Pandium. Leverage the power of SMS and A2P communication channels with an on-demand integration of the Mitto connector. Through Pandium’s platform, your business is able to link Mitto’s omnichannel communication solutions to 100’s of other connectors.
The Pandium Admin Dashboard gives your customer support team complete visibility into all your customers’ integration activity, and enables them to run syncs and change configurations for customers.
Partners can submit their integrations and marketing materials, and view their own integration and customer activity.
Pandium’s iMaaS provides the infrastructure you need to make your partners and customers happy.
A customizable front-end Marketplace, an Admin Dashboard for customer support and marketing, and a Partner Portal make it easy for you and your partners to succeed.
Provide your customers and partners with an exceptional marketplace experience.
Using Pandium, your business can launch integrations 6x faster with 70 percent less engineering.
Pandium provides a native integration experience. Customers can self-install and self-manage integrations designed specifically for them, without needing to code or call customer support.
Karen Smith
Service Delivery Manager - 15below
“La gestione degli account di Mitto è eccezionale. Sono reattivi, incredibilmente disponibili, sempre disposti ad ascoltare e migliorare e anche molto competitivi nei prezzi. Mitto è un ottimo fornitore con cui ci piace lavorare”.
Wayne Tang
Senior Project Manager, JOYY Inc.
“Il nostro account team Mitto è stato eccezionale. Hanno fornito un servizio altamente professionale con atteggiamenti entusiasti. Lavorare con queste persone ha approfondito la nostra comprensione del settore degli SMS”.
Sumedha Aurora
Head of Products - Bayt
“È stato un piacere lavorare con il team Mitto. Sono molto proattivi nel comprendere i nostri problemi e nel fornire soluzioni a prezzi competitivi. Siamo rimasti colpiti da quanto sia facile lavorare con loro.”
Nikola Guberinic
Digital Partner, Roche
“Il servizio clienti di Mitto è impeccabile e sono aperti ad aggiornare la propria piattaforma in base al feedback degli utenti. La piattaforma Conversazioni è così facile da usare. Rende le nostre comunicazioni molto professionali per gli utenti finali!”
George Savev
Head of Dev Ops and IT Monitoring - iCard
“Il servizio più stabile che abbiamo mai utilizzato, Mitto è un fornitore eccellente.”
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