Experience the future of customer interaction with Mitto’s Zoho CRM integration. Leverage SMS, WhatsApp, and Viber for a diverse omnichannel communication strategy, connecting with your audience like never before.
Manage all your customer interactions on a single platform, sending and receiving messages via SMS, WhatsApp, and Viber from Zoho CRM.
Reach customers on their preferred channels with personalized messages, using SMS for high open rates and WhatsApp and Viber for rich media and global reach.
Automate communication processes with customizable templates and workflow rules, ensuring timely and relevant responses to customer interactions.
This guide walks you through the setup and benefits of integrating ChatApps and 2-Way SMS, enhancing your CRM’s communication capabilities.
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Mitto’s One-Way SMS app, available on Zoho Marketplace, enables users to send SMS and communicate with leads and contacts using their Mitto account. Perfect for those needing straightforward messaging without the complexity of multiple channels and complex setup, it offers a seamless way to reach out to customers directly from Zoho CRM.
Zoho is a web-based online office suite offering word processing, spreadsheets, presentations, databases, note-taking, wikis, web conferencing, customer relationship management (CRM), project management, invoicing, and other applications. Zoho CRM empowers a global network of over 150,000 businesses in 180 countries to convert more leads, engage with customers, and grow revenue.
Karen Smith
Service Delivery Manager - 15below
“La gestione degli account di Mitto è eccezionale. Sono reattivi, incredibilmente disponibili, sempre disposti ad ascoltare e migliorare e anche molto competitivi nei prezzi. Mitto è un ottimo fornitore con cui ci piace lavorare”.
Wayne Tang
Senior Project Manager, JOYY Inc.
“Il nostro account team Mitto è stato eccezionale. Hanno fornito un servizio altamente professionale con atteggiamenti entusiasti. Lavorare con queste persone ha approfondito la nostra comprensione del settore degli SMS”.
Sumedha Aurora
Head of Products - Bayt
“È stato un piacere lavorare con il team Mitto. Sono molto proattivi nel comprendere i nostri problemi e nel fornire soluzioni a prezzi competitivi. Siamo rimasti colpiti da quanto sia facile lavorare con loro.”
Nikola Guberinic
Digital Partner, Roche
“Il servizio clienti di Mitto è impeccabile e sono aperti ad aggiornare la propria piattaforma in base al feedback degli utenti. La piattaforma Conversazioni è così facile da usare. Rende le nostre comunicazioni molto professionali per gli utenti finali!”
George Savev
Head of Dev Ops and IT Monitoring - iCard
“Il servizio più stabile che abbiamo mai utilizzato, Mitto è un fornitore eccellente.”
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